BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 28, 2011

kahkahkah..

Salam sume..apa khbr??harap korg sume sihat lah hndknyerr ye..aku?? aku sihat je alhmdlh. okla rini aku nk criter msa zmn aku sekolah menengah dulu..huhu..Alkisah bermula begini..aku ngn mmber skola aku ni minat kt kumpulan New Boyz nie..Aku cume minat kt si Tomok tu jerr,sama gak lah ngn mmber aku nie..dah lah blajar kt tmpt yg sama,minat yg sama dan blaja kt kolej yg sama tpi dia under uitm la.. nk jdikan citer ktorg ni de gak la berkwn ngn srg dak N9 nie..tapi dia skola kt melaka lah..dak N9 ni tahu yg ktorg mmg giler minat kt si Tomok nie..so,dia bgthu la kt ktorg yg dia penah jmpa ahli kumpulan tu kt kg si Tomok tue..( aku xthu la enth ye enth tdk ckp bdk tu)tapi dia kata kg si penyanyi tu kt Pedas,mmg betul lah..dia siap ckp yg yg kumpulan tu pggl dia siap ajk borak2 agy..aku pun xthu la nk pcya atau x..tapi ktorg ni dgrkn jela...nk jdikan citer aku slalu anta email kt si tomok tu..tapi dia xthu siapa pengirim nya..tapi aku de tglkan no rumah aku ngn mmber aku nie..then xlama pastu..ade lah satu mlm masa tgk tv ngn fmly aku..masa tu kul 11pm. tepon rumah berdering..aku pun jwblah.. dihujung talian adelah org lelaki dan mengaku dri bank mana enth..aku pun dah xigt dah..mcm2 dia tnya aku.. dia tnya aku siapa tapi aku xjwb..yg aku igt dia kenalkn diri dia sebagai Indra Syah Irwan..and dia puji aku ngn mengatakan..'Saya sukalah dgr suara awk...' ibu aku perasan yg riak muka aku cm kurang senang..'Siapa tu?' aku hnya geleng kepala n aku letak je gagang talipon..malas aku nk dgr madah berhelah mamat tu..pastu msa tgah gayut ngn mmber aku nie..aku pun ceritalah kt dia ttg panggln mamat tu..rupanya dia pun ckp yg de org lelaki kol dia sebagai pengedar kereta Honda di sstu kwsn nie..and dia kata nama dia Radin Irwan ...aku terkejut ngn mmber aku ni terkejut..enth2 ni keje drg(ahli kmpln NB)..mana taknya..nama Tomok kan Syah Indrawan dan nama Zack plak Radin Syah Irwan(kalo xsilap aku lah)..mmg sah la drg yg kol.. So, aku citer la kt dak N9 tu n xlama pas tu dak N9 tu gthu yg kol mlm tu adela Zack tu sbb dia g jmpa drg, kbtln drg d kt kg si tomok tu...n drg citer senarnya mmg drg kol pun n Zack yg sje kacau..n drg minta maaf sbb xde niat pn nk men2 kan ktorg..haha...k la tu jela yg aku nk share tuk rini...


aku yg da penat menaip-PBHT

0 comments: