BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 4, 2011

KTM

Alkisahnya cerita masa aku berada di semester 3... Masa tu otw nk balik melaka lah sbb time tu sume umat islam akan menyambut Hari Raya Aidilfitri kan.. So, nk jadikan cerita..aku balik naik KTM... sesampai je tren di UKM, aku pun naiklah..masa aku mula melangkah masuk tu..aku mmg dah perasan de seorg org tua ni asyik merenung aku je..dri atas sampailah ke bwh..takut aku wat xfaham jela..biasalh mata org lelaki kan..aku rsa cm nk cucuk biji mata org tu je biar jdi cm kassim selamat..(hehe).. nk jadikan citer dlm tren tu sesak..bese lah sume org nk balik kg msg2 kan..then tibe2 adelah srg gurl ni panggil aku..suh duduk kat sebelah dia..aku agk berat hati senarnya nk duduk kt sebelah gurl tu sbbnya org tua gatal tu selang dua kerusi dri tmpt duduk aku tapi aku xnk kecik kan hati gurl tu..aku duduk jgklah..ermm,nsb aku agk malang bile lelaki yg duduk kt sebelah aku turun kat stesen Bangi..yg aku terkejutnya..pakcik gatal tu bgn dri tmpt duduk dia n dia duduk kt sebelah aku.. bkn main rapat lgi..pastu buat muka selamba badak lak tue..ok,aku diam lagi..tapi aku sabar lg tapi dlm hati ni tuhan aje yg tahu..harap2 org tua gatal ni xwat apa2 la kat aku..dah lah beg aku besar..dlm tren sesak lak tue.. makin lama makin melampau plak org tua tu..korg tahu tak..siku dia mula berjalan2 takut je aku..tgn dia xdok diam lgsg..aku risau je kot2 terkena kat dada aku...pastu makin dekat,makin dekat...aku rsa sm nk bgn n lempang je org tua tu n maki dia dpn org ramai..tapi aku duk fikir,kalo aku marah dia takut dia raba bdn aku lg mampos aku diwatnyerr.. so aku sabar menunggu tren berhenti ke stesen Bandar Tasik Selatan.. mujur ramai penumpang yg turun kt situ..aku pun pe agy...bgn dr tmpt duduk aku n angkt beg aku g dudk kt tmpt lain.. org tua tu pndg je aku.. aku buat xthu jerr.. n nsb baik dia xbgn n ikut aku duduk kt seat lain.. mmg nk kene lah dia... aku lbh prefer berdiri dri dudk kt sebelah lelaki gatal mcm tue...dasar org tua xsedar diri..


kisah aku-PBHT

0 comments: