BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 9, 2011

suatu malam..

Salam 1 Malaysia pd korg sume...Harap2 korg sume sihat lah yerr...huhu...Aku?? aku cm bese jerr..sihat2 jerr... Ok lah arini aku nk share story ngn korg ttg episod yg pernh tjadi pd aku beberapa tahun yg lepas..msa tu kalo xsilap aku, aku berada dlm tingkatan 2 kot..
Adela satu mlm nie kan..aku ngn adik-beradik aku tidur kt ruang tamu...then aku tidur kat side belah tepi tau...at that time adelah dlm kul 11 lebih..bese lah kalo kt umah, msti tidur awl punyer kan..tapi mlm tu kan aku xley tidur tau.. rs resah gelisah jerr.. Enth knp hati aku jdi xsedap..aku pusing ke kiri,pusing ke kanan..tapi mata aku stil terkebil2...aku tgk sume org dah tidur, tgl aku srg je yg msh xtidur agy..pdhl esknyerr dah nk g jalan(g pulau besau) then..tibe2 bulu roma aku meremang...OMG...knp nie...aku berckp2 dlm hati..mmg seram time tue..aku nk bersuara pun xley...then tibe2 aku ternmpk lembaga putih seperti sdg memerhatikan aku..ya..mmg bnda tu sdg perhatikan aku..wlpn aku cme nmpk putih jerr.. nmn aku menggigil ketakutan namun aku membelakangi lembaga tersebut dan aku hnya mmpu membaca ayat2 kursi dlm hati..Masa tu tuhan aje yg tahu hati ku nie.. jantung aku berdegup kencang..aku terlalu takut..wlpn aku mmblkangi lembaga tu namun bulu roma aku tetap tegak berdiri.. Enth berapa minit aku bertarung dgn perasaan takut aku..akhirnya bnda tu lenyap dan aku trus tertido.. aku pernh bertanyakan hal gangguan nie kpd ustazah aku..namun jwpn yg diberi(ubtnya) bnda ni akn hilang bile aku khwin nnti.. namun aku bgtu kecewa dgn jwpn yg diberikan.. nk tggu s khwn lambat lagilah ustazah... namun aku terpksalah terima....


aku yg xde idea-PBHT  

0 comments: