BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 6, 2011

Suatu Hari...

Assalammualaikum...n Salam 1 Malaysia pd korg semua..
Harap2 korg sihat hendaknyer la yerr..
Hari nie mmg hari yg meletihkan aku n hari yg wat aku tension.... mana taknyerr ngn packing2 brg nk balik kampus..berserabut kepala otak aku nie..bkn aku wat keje last minute tapi bese la ade ade yg terkurang kan..huhu..Almklh aku ni kan dak pompuan, so mcm2 la yg aku nk bw..ibu aku asyik dok mmbebel..'ayu, ni dah mskkan ke blm, ni dah msk kan x? dah bw ke blm bnda ni, bnda tu...' huh!!! mcm2 ada lah....letih aku diwatnyerr..
then nk jadikan citer aku kekurangan 1 lg brg..n dah ghaib ke alam mana aku pun xthu.. then aku pun ckplah akt ibu aku..jom malam nie sementara tggu ayah aku sampai ke melaka sentral, ktorg g shppg kt tesco.. nk jadikan cerita masa tga queue up nie..aku igt kan abg cashier ni cina tau sb muka dia sebiji cm cina..bile time nk byr brg nie..abg nie berbork la ngn aku.. rupanyer dia ni melayu..OMG..Tipah Tertipu dgn seraut wajah dia yg mmg mcm cina.. Korg nk thu tak..msa aku berborak ngn dia tu.. aku asyik je memandang wajah abg cashier tu..wajah dia seiras dgn wajah bekas kekasih aku..mmg sama..dan aku jg pernh teringat yg ex aku pernh mengatakan yg org selalu menyangkakan dia cina sedangkan dia melayu.. tibe2 aku teringatkan si dia.. rindu aku kembali bertandang...hati aku meronta2 merindui si dia tapi sabarlah wahai hati.. Ni semua dugaan..Tuhan sengaja nk duga kekuatan iman kau.. tu jela citer yg aku nk share tuk arini..


cerita aku-PBHT

0 comments: