BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 14, 2011

Cerita Aku III

Assalammualaikum w.b.t... (Wah,panjang nyer salam yg kuberi kan,tapi xpe..lg afdal kan,huhu).. Korg sume apa khbr? Harap,korg yg tga mmbca Blog aku yg xseberapa nie,sihat walafiatlah hndknyer yerr..
Errmm,rini aku nk share story ngn korg ttg kwn yg pernh aku kenali suatu ketika dahulu dan kini aku xthu la apa khbr dia skung nie..Sejak berpindah ke bumi bunga raya nie, aku trus hilang cntct ngn kwn2 yg berada di Lion City..xpela..skung nie yg aku tahu aku nk kongsikan serba sedikit cerita ttg kwn aku ni dulu masa ktorg berumur 12 thun..Masa tu,aku keluar ngn mmber2 aku..ktorg bertiga g mana ekk,aku pun dah lupa tapi tmpt ni mcm genting gak la,cume xsejuk tapi de mcm2 game kat dlm tue.. nk jadikan citer,masa tga men sampan terjun tu, srg mmber aku ni namanya L.. dia gthu yg dia pernh ke tmpt yg ktorg main nie dtg mmber ktorg lg srg,namanya H. nk jadikan citer masa drg tgah men sampan ni la,tibe2 sampan ni berhenti ditengah jalan, n abg yg hndle tu la terpksa amek drg dgn menggunakn sampan yg len..mmber aku si L ni la yg perasan masa abg tu hulurkan tgn pd si H ni, si H ni bley usap2 tgn abg tue..erm,bg aku,tu pkra bese jela bg dak2 yg dah dtg perasaan 'gatal'.aku malas lah nk mek port sal tue..Then, lg satu kali masa tu aku tgah otw balik dri sekolah, naik bas la kan ngn mmber2 then aku terengar mmber2 aku ni tgah wat 'ketupat' la kan..aku tnya lah,drg borak sal apa tapi msg2 xnk ckp.. So, aku wat bdh la lgi..bg aku, xnk ckp sudah..malas aku nk layan.. but then,sampai bile rahsia akan jdi rahsia kan..lama2 kwn aku ni story gak la kat aku..Alangkah terkejutnya aku biler mendengar khbr yg mmber aku gthu nie..Mula2 mmg susahlah aku nk percaya tapi aku kene percaya gaklah pas aku tgk cara penampilan mmber aku si H tu pun dah terlalu ketara lainnya dri ktorg darjah 3 dulu..'Astagfirullah...btl ker apa yg korg ckp nie?' aku tnya drg.. mmber aku yg gthu aku namanya A kata,ya mmg btl...aku tnya la mana si A ni tahu..dia kata si H ni yg sory sndri kat L. Mulanya si L ni xnklah gthu sape2 namun beselah kan kalo dah bergeng2, pasti terlepas ckp gak kan..Namun rahsia ni ttp mjdi rhsia kami dan xde srg ckgu pun yg thu akn hal nie..Aku tulis kat blog aku ni pun hnyalah sebagai pengajaran kite bersama..aku xde niat pun nk aibkan hdp mmber2 aku nie..Korg nk thu apa yg aku terkejut?? senarnya, citer dia mcm nie.. si H ni berkwn baik ngn si S nie..ktorg sume sama2 knl semasa berada di darjah 3 lgi. Si H ni seorg yg byk ckp gak arr, n agk frendly..dulu dia rapat ngn si L nie..then si S ni seorg yg pendiam n ssh nk berckp..kalau ditanya sepatah maka akn dijwbnyer sepatah..mmg nmpk baik sgt masa tu..nmpk suci jela sbbnya dia xcmpur org n suka diam jer..bermula sampai ke drjh 6,si H dan L di berada di kelas hujung, aku plak berada di kelas kedua bersama L dan A.. Semasa berada di drjah 6,aku tgk si H dan S ni mula berubah dri segi penampilan mereka..si H nmpk cm Otai dan si S lak suka mendada n singkatkan skirt skola yg sememangnya paras lutut tu dah jdi paras pehanya.. Aku lak jenis xsuka syak bkn2 kat org wlpn dr segi penmpilan drg tapi yg aku mmg terkejut biler si A gthu aku yg si S tu rupa2nya dah xde mahkota diri...mmg xterjangkau dlm fikiran aku bnda tu yg mmber ku gthu kat aku..yela,time tu bdk2 agy kan.. mana blh terfikir bnda2 cmtu..then aku tnya sndri kt si A, dan si A kata, si H iaitu merupakan kwn bek si S dah ngaku yg si S da TTEEETTT.......ok, tu satu citer...aku pun malas lah nk layan kan..then mmber aku gthu agy yg dia selalu nmpk si S ni slalu kuar dating ngn pkwe dia pakai seksi meksi.. and thats it..aku percaya kata2  si A ni bile aku sndri nmpk si S ni otw jalan kaki dri rumah dia ke station bas Admiralty..dia pakai jacket hitam belang putih and pakai skirt singkat berwarna putih yg hnya paras pehanya..biler aku tgk dia kt skola dulu n tgk dia diluar skola, mmg aku mcm xpercaya tu ke S yg selama ni pendiam n lemah-lembut je biler bckp???tu la yg sering aku tertanya2 dlm kotak fikiran aku time tue..Mcm2 persoalan bermain dlm kepala aku nie..korg nk tahu apa si S ni suh Bf dia tu wat kat ahli keluarga dia??.. dia suh Bf dia rogol n musnahkan hidup kakak dia n bunuh adik lelaki dia.. slalu aku jmpa ngn adik lelaki dia kt dlm bas, n balik sama2..adik dia mmg hensem,manis tapi syg dpt kakak perangai mcm sampah..aku ckp dlm hati sambil memandang adik dia tu..apalah dosa bdk ni sampaikan kakak diasanggp suh Bf dia bunuh bdk nie.. si H ni lak tanpa segan silu bercerita pd mmber aku si L ni ttg apa yg drg lakukan(perbuatan terkutuk tu)..Aku rs jantan2 xguna tu hnya nk kan si S tu bkn krn cinta tapi kerana nafsu serakah.. masa tu aku fikir, bodoh betul si S ni, senang2 je kene tipu..nk jadikan citer masa tu nk PSLE(PRIMARY SCHOOL LEAVING EXAMINATION @ PONTENG SEKOLAH LEPAS EXAM)huhu..main2 jela..so,aku pun tgah lepak kat McD ngn si L n A nie.. masa tgah study Mathematic tu,tibe2 si H dan S dtg kt meja ktorg.. Si H je yg berborak ngn ktorg tapi si S ni diam seribu bhsa...lgsg xpndg muka ktorg nie.. Si H pakai tshirt oren siap pakai gelang n rantai. Si S lak hnya pakai sweater n skirtnya disingkatkan sampai ke atas peha bgtu jgk ngn H nie..Masa aku pandang si S ni, aku tgk dia londehkan zip sweater dia n dia hnya pakai sweater je semata tanpa apa2.. terdiam gak lah aku kan..teus aku xpandg dia.. sbb aku sndri malu nk tgk..bile drg dah blah, si L gthu ,mesti drg nk g jmpa pakwe drg nie.. then, ktorg pun teringin sgt nk tgk mamat2 jahanam nie.. hensem sgt ke sampai si S ni snggp wat apa sje tuk drg..ktorg pun apa agy,jadilah Totakky Spies...ktrog naik flat tingkat atas n menyorok,biar drg xperasan,dkt berjam gak lah ktorg tggu kemunculan mamat sampah tu n akhirnya misi ktorg berjaya gak...korg nk thu tak.. mmg xhensem lgsg...hitam legam aii...kurus keding mcm tengkoak hidup pun de gak aku tgk.. drg bertiga..srg pakwe H,srg agy pakwe S n salah srg dri dua mamat tu bw adik.. konon,adik tu tu cover jela..ermm,pas dah nmpk tu, ktorg pe agy, trus balik jela..L dah balik umah dulu,then tgl lah aku ngn si A nie, sambil berjalan2 ktorg berborak2 kosong..then tibe2 aku ternmpk kelibat manusia nie..mcm kenal je,aku pun ckplah kat mmber aku si A nie.. tu mcm S ngn H.. mmg btl tekaan aku biler ktorg makin mendekat...korg nk thu apa yga ku nmpk... aku nmpk kwn aku si S tu dari dua org dah jdi 1(fhm2 sndri la yerr)... sambil menyandar kat tiang pun blh bg 'susu' kt Bf dia tu.. mmg rakus gilerr la si mamat tu hisap kan mcm baby yg kelaparan... Aku pandang je dgr n aku nmpk si H yg tegur si S n si S terus tolak Bf dia tu sambil pegang sweater dia..pttlah xpakai apa2 rupanyerr ade udang disebalik batu kisahnyerr..aku ngn si A ni lalu dpn drg..tapi masa tu mmg ktorg takut gak,ne la tahu dak2 lelaki tu pukul ktorg ker sbb nmpk aksi asmaradana drg tu..mmg takut biler drg berlari n mcm nk tgk muka ktorg tau..tapi aku pesan kat mmber aku ni,wat relax jer..sbb ktorg kt tmpt umum..nsb ebk drg xusik ktorg...aku tahu gak lah yg aku ni salah gak krna mendiamkan hal ni..tapi lantaklah,aku malas nk cmpur..kdg2 aku terfikir gak kan, si S tu xpregnnt ker atau xtakut pregnnt kerr...namun persoalan aku tu hnya terbiar mcm tu jerr... skung ni,enth apa khbr dia,aku pun xthulah...aku harap,dia dah bertaubat dan kembali ke jalan yg benar..tu jela citer yg aku nk share ngn korg tuk arini....


Aku yg da penat menaip-PBHT 

0 comments: