BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 4, 2011

Cerita Aku..

Salam..Apa khabar korg sume yg xjemu2 bertandang di Blog PBHT yg xseberapa nie..huhu..
Ermm...arini aku ngn terlebih rajin sampai kan 1 ari aku ley tulis sampai 2 post huhu..
tapi pd waktu yg berasingan la kan..
Oklah..malas dah aku nk berceloteh panjang..msti korg pun dah bosan ngn post aku yg selalunyerr panjang lebarkan..dlm hati korg mesti kata(malasnya aku nk bc..) tul x?? dah boleh bca dah hati korg nie..hehehe..
oklah..this time aku nk share story ngn korg ttg seorang cikgu lelaki ni...
Aku gelarkan ckgu ni Rocky jela.. pada mulanya aku senang dgn cikgu rocky nie..
blh thn gak lah orgnya..and dia pun dah punyerr famly kan..
Errmm...setelah agk setengah sem gak dia ngajar aku......everything goes weird..
cm de yg xkene jerr..aku mula jdi xseperamah dgn dia lg and bgtu juga dia..
aku xtahu kenapa..dia xsama seperti selalu..yg suka menyakat aku n suka sakitkan hati aku.. ade je bnda dia nk ckp yg wat aku sakit hati..tapi jgn pikir bkn2 lak.. bknnyer aku de hati kat dia tapi Rocky ni totally different tau bile he suddenly dingin jerr... dlm hati aku terfikir?? apasal dia ni??marah kan aku kerr?? aku de terlepas ckp kerr?? dia amek hati ke bile aku lawan ckp dia yg selalu menyakitkan hati aku?? semua persoalan tu berlegar2 dlm kepala hotak aku nie..ngn classmate aku ley lak dia bergelak ketawa tapi....(enth la.. cme aku rs lain jerr..xthu nk terangkan cmner).. Then 1 hari ni..aku nk g tgk markah aku tau.. dlm perjalanan nk ke bilik guru..tibe2 xde hujan xde ribut...hujan lebat..maka aku patah balik msk ke kelas..ade hikmah disebalik hujan yg tibe2 turun lebat...
korang nk thu knp aku ckp cmtu... sbbnya.. beberapa hari pas aku xjdi g tgk markah aku...
mmber aku ajak teman dia ke bilik si Rocky tu..and aku pun teman lah kan...sbbnya aku xtgk agy markah aku...
nk jadikan citer si rocky ni suh mmber aku cari sstu kt bwh meja romate dia la kan.. aku berdiri btl2 kt sebelah si rocky ni..si rocky ni plak duduk kat ats kusi ngadap komputer dia.. masa mmber aku masuk bw meja romate dia,..tibe2..dia hala kan muka dia ke dada aku..OMG...terkejut aku...apa lg..hangin 1 bdn la aku..aku marah si Rocky nie... suka2 je nk mek kesempatan... igt kite ni pelajar..dia blh take advantage kerr??huhu...
masa tu sedih gak arr..sbb xsangka kan.. knp la jdi kat aku..
aku ni selalu aje org mek kesempatan...tolonglah jgn amek kesempatan terhadap insan yg lemah seperti aku ni..hehe(ayat xblh blah..) Oklah sampai sini je coretan aku...


kisah aku-PBHT  

0 comments: