BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, January 27, 2011

kisah aku..

Assalammualaikum semua...dah lama aku xupdate pe2 kt blog aku ni..Actually mlm ni,aku xde mood pun menulis..tapi aku gagahkan juga buka blog aku ni..Sejak kebelakangan nie(bermulanya kelas), aku jdi jarang on9 sbb kepenatan.jadual aku padat gilerr trutama ari isnin dri kul 11am straight sampai kul 6pm.skung ni bertambah penat bile asgmnt melambak..adduhh..kdg2 sampaikan nk keluar mkn mlm pun aku xlarat..penat sgt2..aku da mcm bkn diri aku dah..dulu slalu gak tidur lewat, skung ni sblm tgh mlm lg aku ngn dak bilik dah tidur..mmg brubah..ade satu hari ni,aku de presentation akaun,wlpn sir aku dah bgthu jwpn tuk soklan yg aku kene present tu tapi aku ttp takut..jantung aku berdebar2..dr pg aku xtentu arah..pdhl,aku tahu mksd setiap words tu..cbe jiwa aku je yg xtenteram..dah la ketua aku ni gasak aku ngn mcm2 soalan..adduhh..pening kepala otak aku time tu..drg sume tnya aku..knp aku cm gelisah..jwpn aku..aku takut..aku xthu nk ckp apa..drg sume tenangkn aku tapi mmg xmsk akal aku lah time tu..group mmber aku ley rileks tapi aku xley..cume satu soalan je aku tnya group mmber aku ni 'ko tahu ke nk ckp apa nnti?'n dia jwb..'aku xthu'..serius aku xde hati nk mkn n aku trus tglkn mmber2 aku n aku straight g surau..aku cume nk minta kat Tuhan agr menenangkan jiwa aku yg menggelodak time tu..and msa msk kelas akaun..seperti yg aku jangkakan..sir aku ni jns yg pantang ataupun cerewet hbs kalo bab2 presentation..kalo blh dia nk sumenya perfect..group pertama tga present dia ley jerit dri belakang yg dia xsuka jwpn pnjg lebar n xkene pd soklan..dah la time tu aku duk blakang skali..nk tercbut jntung aku dgr suara sir aku yg lantang tu..lg la aku panik n berdebar..nk jdikn citer tibe lak giliran group aku..srg2 pun terangkan lah part msg2 tibe2 srg g.mmber aku ni stuck..setiap point dia tnya aku...so,aku jela yg amek alih point dia n meneruskan point aku trus..mmg aku takut weyh..dah la xley tgk note kite tu..aku terangkan apa yg aku paham jela dri ayat2 yg aku conteng kat note aku tu..aku da terangkan,sir tu lak minta cnth..adduuhh..mati akal aku kt situ..mcm2 cntoh aku bg tapi sir aku kata krg tepat.. msa tu aku tnsion..dah la srg pn g.mmbr xnk bg idea..sume dok pndg kosg je kt aku..nsb bek de srg pennton ni sebut satu perkataan..aku pun huraikan lah..nsb btl..huh..jenuh aku nk menjwb ngn sir aku ni bile presentation...so,stiap point aku terngkn secara ringkas jerr then aku bg cnth..pdhl aku main ckp je cnth2 tu..asal salah je kene reject n perah otak lah aku,nk bg cnth apa yg sesuai..geram plak aku ngn sir nie..tapi yg sedih apa tau..sir xsuka tulisan aku n dia xsuka ngn intonasi suara aku.. dia kata 'lembut sgt' tapi dia suka penyampaian aku..ade ke dia suh aku msk kelas vokal... sabar jela aku dgr komen dia tu...k la sampai sini dulu cerita aku..aku da ngntuklah..


aku yg xde mood-PBHT   

0 comments: