BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 3, 2011

akupuntaktahuapayangakunaktulis

Salam semua yg mmbca blog aku nie..actually dah lama gak la aku xpost pe2 kt blog aku nie but malam nie..aku mmg nk tulis kat blog aku ni mengenai kisah hati dan perasaan aku yg dah pun berkecai tuk kali yg ke berapa aku pn malas nk amek tahu da...ok..actually aku ni dela minat kt seseorg nie..wlpn aku xdela kenal hati budi dia sgt kan..tapi aku sndri pun xthu apa yg wat aku suka sgt tgk dia nie... sblm2 ni bckp ngn dia pun ssh..errm enth la kan.. bile dah xjmpa tu..mula lah terbit perasaan suka tue.. tapi aku diamkan ajela..makin aku pendam dan diam kan makin kuat plak perasaan aku kt dia nie..ermm... PBHT ni apelah..ade ke simpan perasaan pd seseorg yg mmg xlayak tuk dirinya..(aku mengeluh sndri..namun bg aku tiada salahnya tapi dah nama pun manusia kan xley lari dri prasaan mcm gini) lama gak la aku minat kat dia ni..dri buln bpe ekk??aku pun da xigt da tapi yg psti dri thun lps lah.. that person is very 'something' to me la yg wat aku blh suka kat dia.. aku ni agk ssh nk suka kat lelaki tapi tu la..dia ade keistimewaan dia sndri yg wat aku terpikat...cume aku xpasti ngn prasaan aku agy..dan aku jga xnk si dia tahu akn prasaan aku krn aku msh xbersedia kearah suatu perhubungan lgi..aku hnya berkwn ngn si dia seperti biasa wlpn jrg cntct..namun aku xpernh lupa dia..tapi xthu la dia kan.. enth2 da berkenan kt awek lain atau mgkn juga da jdi kksh org..aku pun xthu dan aku xnk amek tahu pun.. Korg jgn slh fhm..jgn krn aku xnk amek tahu xbermakna aku jns yg xkisah..cume dri aku tahu lbh baik aku xtahu... Ianya sungguh menyakitkan bile org tu yg kita minat tapi mempunyai perasaan terhadap org lain.. mcm sebilah pisau menghiris hati..tersangatlah sakit..tapi apakan daya..aku anggap jela dia bkn jdh aku..wlpn hati aku kuat mengatakan sebaliknya namun aku terima apa hendaknya.. kawan2 sering bertanya..knp tiada lg teman istimewa namun jwpn yg aku berikan..tiada persediaan wlpn ade yg telah mncuri hatiku dan biarlah jodoh yg menentukannya...dan kpd si dia tu..aku akn mendoakan kebahagiaan dia bersama ..............


Aku-PBHT 

0 comments: