BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, January 8, 2011

Cerita Aku II..

Salam...Hye korg yg setia membaca post2 aku selama nie... aku harap korg suka dlm keadaan sihat sejahtera lah yerr..errmm,citer yg aku nk kongsikan ngn korg pd arini adelah agenda semasa pendaftaran sesi Jan 2011.... Aku kunci jam kul 5.45am,bgn je aku trus bersiap..ibu aku anta adik aku g skola dulu dan tgu punyer tgu kul 7 lbh gak la gerak dri umah aku nie.. aku ni da gelabah gilerr..yela sbbnya aku jnji ngn mmber aku dftr sama2 kul 9am. sepanjang dlm kete,aku senyap je..xbyk berckp pun..aku pun xthu np.. stiap kali parents aku tnya aku..aku jwb sepatah jerr..xseperti selalu aku yg suka membebel..nk jadikan citer aku sampai di kolej sekitar 9.20am pastu apa agy,trus g daftar lah..yg aku geramnyer.. biler kt station asrama..yg hndle, en yg xberapa nk beretika..sakit gak hati aku ngn dia nie..suka2 dia je nk pisahkan aku ngn member2 aku..masa tu, bertekak gak lah aku ngn dia..mana xnya..sem lps pun dia pisahkan aku ngn mmber2 aku..yg org len xdelak dia nk pisahkan.. ikutkan hati mmg nk tengking je org tua tu..huh!! tapi sbr jela hati nie..seyesly aku mmg xhappy bile xpat sbilik ngn mmber aku nie.. sampai je kat asrama, aku merayu kat kak ros n kak ila..drg pun suke2 je nk mrh ktorg.. dlm bilik, semasa tga kms2 brg..fikiran aku buntu..dada aku sesak..ibu yg tlg kemaskan bju..ibu suh aku duduk n tenangkan fikiran.. Tanpa aku sedari,aku menangis...Ayah mula memarahi aku namun ibu yg sentiasa di sisi,memujuk aku.. Akhirnya ibu n ayah bercadang tuk jumpa org tua mmber aku n pakat tuk jumpa warden... Aku xjemu2 memujuk kak ila ngn kak ros dan akhirnya dgn kak ila menelefon en yg xberetika tu dan akhirnya kami dpt jugakk lah duk sebilik.. Alhmdlh...skung ni,aku dpt gak duk sebilik ngn kwn baik aku.. ok, sepanjang hari dlm bilik,ktorg hnya dok borak2 kosong je..(citer hal msg2) then arini (sbtu) aku ngn dia g hilangkan boring dgn berkaraoke di Warta..mmg best arr..ktorg nyanyi 20 lgu...hehe.. aku mmg suka menyanyi.. 20 tu pun xckp bg aku.. nk karok kt umah xbest sbb xley melalak kuat2  sbb mengganggu ketenteraman org kg.. Aku nyanyi lgu apa? Mcm2 lagu aku nyanyi.. Tapi aku lebih suka lgu siti nurhaliza... Then, masa mmber aku tga nyanyi.. aku dpt pgln tepon..agk terkejut bile no xdikenali msk..aku jwb jgk pgln tu, rupanyer dri ex aku.. dia bgthu yg phne dia hilang..kete dia kene pecah masa solat jmt iaitu smlm.. kereta dia skung ade di bengkel.. terkejut aku dgr citer dia.. Namun apa kan daya,bnda dah jdi.. Geramnyer aku kat org yg kurang ajar tue..Moga dia terima balasan 1 hari nnti.. then, sepanjang berada dlm bilik nie..aku dok bork jela ngn mmber aku ni n on9..sementara tggu ari senin nie..sesungguhnya di ostel ni sungguh membosankan...
tu jela citer dri aku tuk arini...


aku yg xde idea-PBHT

0 comments: