BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 19, 2011

perhatian aku..

Assalammualaikum semua...apa khbr?? aku harap korg sume sihat walafiat yerr.. aku?? aku sihat je alhmdlh..cume sejak dah mula kelas nie,aku makin bz ckit..almklm lah..kelas padat gilerr..mmg penat.. g pagi balik nk mgrb dah..mana tak penat..huhu..ok lah..cerita yg aku nk share kat korg arini mengenai klinik..hah??klinik?apa lah dak PBHT ni nk citer sal klinik ni kan..huhu..senarnya aku xberminat pun nk citer sal klinik ni tapi kan aku nk share kisah dela romate aku ni demam cmpur semput dan yg bersekutu dengannya..kebetulan lak arini kelas aku mula kol 2pm..so,aku pun g la romate aku g ke klinik kerajaan nie..sambil tggu giliran tu,aku pun dok tengk jela org yg lalu-lalang..mcm2 org aku jmpa dan setiap org mempunyai mcm2 ragam..namun apa yg menarik perhatian aku adela ibu mengandung, anak2 kecil dan baby...comelnya baby2 tu...aku suka sgt tgk..bile tgk pasangan suami istri ngn anak2 drg..aku rasa cemburu..aku terbyg bestnya kalo aku mmpunyai anak bersama pasangan aku yg aku minat tu..alangkah bahagianya..hehe..dan masa tgah leka mengelamun, aku terpandangkan seorg ibu yg meminpin tgn anaknya(anak lelaki) lbh kurang dlm 4 atau 5 tahun..biler tgk telatah budak tu..aku rsa geli hati sgt2..sekali tgk mcm hadziq(tomtom bak) pun de gak..budak tu asyik membebel je..mmg mencuit hati aku..geram gak lah aku tgk budak tue..haha..then aku tgk ibu2 mengandung..yg mencuri hati aku bile melihat ibu mengandung pelbagai ragam..ade yg pakai tutup(tu aku xkisahlah) tapi ade yg pakai sendat mendat..OMG..perut da memboyot pun stil xpakai cm xckp kain..apa punyer org lah.. kalo bangsa asing xpe gak.. ni org melayu kiter gak.. apa punyer perangai lah... tapi secara keseluruhan..aku suka tgk baby lah n budak2 kecik...hehe..biler nk khwin erkk...hehe(gatai sat na)hahahaha...
k la,tu jela citer aku nk share..gpun,aku xde idea la nk tulis apa..


otak aku yg sakit-PBHT

0 comments: