BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 25, 2012

ombakan rindu

Ya Allah........  di kala larut malam ini,  aku tak dapat nak membendung perasaan aku terhadap dia. Astagfirullahalazim......... mengucap aku mengucap namun xdapat aku kawal dengan deraian airmata yang mengalir...


Ya Allah, bantu lah aku Ya Tuhanku,
Kau permudahkan lah aku untuk melalui semua ini Ya Allah...
Bantu lah aku untuk tidak hanyut dengan perasaan ini.


Sesak,sebak..bagaikan nak pecah dada menahan getaran rasa hati ni....
Pergilah rasa hati..padam kan lah bayangan dia.. Aku sakit...sakit.. sakit sangat2...


Kasihani lah aku..sampai biler aku harus menderita sebegini??
Hati aku dah cukup terseksa, beri kan lah aku sedikit kebahagiaan agar tiada lagi bayangan itu.
aku xingin hidup dalam kesamaran selamanya. Batin aku dah cukup seksa...
Lepaskan lah aku dari derita ini..


Hanya pada Kau,aku meminta Ya Allah.... 
aku mohon... aku tidak ingin lagi bermain dengan perasaan andai sering kali disakiti.
Berilah aku peluang,untuk membuka sekali lagi pintu hati untuk yang selayaknya..


Permudahkan lah aku untuk melepaskannya Ya Allah... pergi lah kau sayang..jangan hadir lagi dalam segenap kehidupan aku. Dikala kerinduan sering menerjah, pad siapa harus aku luahkan rasa hati.....saban kali berteman kan airmata..


Seringkali aku tepis perasaan itu tapi malam ni... aku tewas juga. aku sakit hati.... aku geram.. aku benci berperasaan macam ni... tapi apa lg yang mampu aku lakukan?


Ya Allah, jika benar si dia adalah jodohku.. Kau permudah kan lah.. Jika tidak...... Kau bantulah hamba-Mu ini untuk melenyapkan dia dari kotak fikiranku........


Sesungguhnya aku sudah tidak sanggup lagi menanggung perasaan seperti ini..


Cukuplah dengan apa yang telah aku lalui selama ni....


Kuatkan Iman di dada ku Ya Allah....... semoga aku sentiasa mengingti-Mu..


Insya'Allah.......... 


Kuat lah hati... kuat lah untuk aku.. kasihani lah aku...


walau rindu mana pun aku pada kau..... aku hanya mampu mendengar dari jauh sahaja.. untuk mendekati jauh sekali.. untuk melihat apatah lagi....


Maafkan aku kerana tidak dapat menunaikan permintaan kau.. Maaf....


dan sekali lagi airmata aku jatuh berderaian....


wahai hati dan perasaan, sekali lagi aku merayu......tolong lah tuanmu ini agar aku tidak lagi merasa sakit... 


pergilah bayangan...jgn lagi hadir dalam mimpi2 ku dengan sinar kebahagiaan diraut wajahmu sedangkan aku... hanya berteman hati yang sepi.........




pergilah..jangan ganggu aku lagi- PBHT

0 comments: