BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 13, 2012

!!kecewa!!

Seriusly.. arini aku rasa tersangat2lah sedih :'(

urmm... arini pada tarikh 13 July 2012.... tarikh yg ditunggu-tunggu oleh sume org yang ingin melanjutkan pelajaran ke KPT (kementerian pengajian tinggi) ... termasuk lah aku..

2jam sebelum kluar result, hati aku bukan main berdebar agy.. Dup Dap Dup Dap jantung aku... tangan ni xyah nak citer lah kan... Bukan main sejuk lagi.. Aku berkongsi rasa dengan member aku yang juga memohon tuk masuk ke IPT.... Adeehhh... dah la kat sini pagi tdi hujan turun selebat-lebatnya.... seakan mcm memahami jer kegalauan perasaan aku time tu..

Dalam penuh kesunyian, aku duduk di sofa memerhatikan detik-detik yang berlalu hinggalah tibe 1 jam yang terakhir..... aku menghantar peti simpanan ringkas pada member aku 

'1 jam dari sekarang... sangat mendebarkan.'

dan 45min kemudian aku trime balasan kembali dari memberku...


'lagi 15min...berdebar'

dan akhirnya 5min sebelum tepat pukul 12tghri..........aku pun ON Lappy kesayangan aku niyh... 

Laman web UPU pun dibuka..... dan SEMAKAN KEPUTUSAN UPU UTK STPM/SETARAF pun di klik....

dan akhirnya, NO KP dimasukkan.................

DUKACITA DIMAKLUMKAN BAHAWA 900902-&*-@#$% TIDAK BERJAYA KE IPTA 2012/2013

mcm xpercaya jerr... OMG.... kenapa?? kenapa??
Aku sedih sangat2 tapi xterluah...orang kata cam TERSENTAK, TERSENTAPP SUME ADELAH...

bru pas terbca ayat diatas nun tu... hp aku pun berbunyi.... panggilan dri member aku
'helo PBHT, dah tgk x? camner? urmm A tengah nak bukak ni tapi lembap lah plak.. nnt A kol balik..bye'..... talian pun dimatikan..

hurmmm.... memang dah xle nak fikir apa dah..

Lagu Sudah Cukup Sudah asyik bermain jer...urm...rmai gak yang anta sms kat aku.. Rupanya nak jadikan citer sume member2 aku xdpt masuk IPTA niyh... Adeehhh....

Bukan main susahnya aii nak masuk IPTA ni kan.. Nak wat rayuan tapi asyik xle masuk jerr... Macam2 hal betul lah... member2 ajak masuk Unikl.... cmner ni? aku dah xle nk wat keputusan. enth kenapa aku rasa blank habess... xblh nk bg jwpn apa dah...

Kalo aku stil tggu IPTA,cmner kalo xdpt? dah rugi aku... urmm, byk sgt persoalan dalam benak aku niyh tapi xde sape pun yang faham... enth la aku pun xfaham..

Belum lagi dengan MARA ni lgi.. urmm... Mana2 yg dapat, aku pergi je la.. Terasa sayang nya setahun berlalu begitu sahaja...


Semoga semuanya berjalan dengan baik - PBHT 

0 comments: