BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, July 25, 2012

kenapa??

kata-kata yang wat aku tersentuh bile baca dan disini ingin sekali aku share kan kata-kata ini dengan korg sume.. ^____^




Kenapa kau still SAYANG  dia,walau dia dah TINGGALKAN kau??
Sebab aku MENYINTAI dia tanpa syarat..

Kenapa kau still SAYANG dia,walau dia dah BUANG kau??
Sebab aku tahu dia TAK BOLEH nak HAPUSKAN aku walau seminit pun..

Kenapa kau still SAYANG dia,walau dia dah hancurkan hati kau??

Sebab aku tahu hati dia LEBIH lg BERKECAI..

Kenapa kau still SAYANG dia,walau dia dah PIJAK cinta kau??

Sebab aku tahu yang dia juga SAKIT pijak hati dia sendiri..

Kenapa kau still SAYANG dia,walau dia dah runtuhkan mahligai kau??
Sebab aku tahu dia BUKAN sengaja..
Kenapa kau still SAYANG dia,walau dia pergi tanpa belas??

Sebab aku tahu dalam hati dia MENANGIS..


Kenapa kau still SAYANG dia,walau kau menangis bile dia pandang kau dengan penuh benci??
Sebab aku tahu yang dia EGO dengan perasaan..


Kenapa kau still SAYANG dia,walau dia xpernah fikir susah kau??
Sebab aku tahu dia jauh dan xboleh bantu aku,kecuali dengan berdoa untuk aku..


KENAPA?! KENAPA?! KENAPA kau still SAYANG dia???!!!
Sebab dia ANUGERAH terindah dari Allah untuk aku..






sungguh,aku terasa sesuatu bile membaca kata-kata ini.. aku pun xtahu kenapa. Dan bile habis ayat baca, aku teringatkan suatu kisah .....


Kisah apa?...


Bak kata ct... Biarlah Rahsia




Cinta Si Virgo- PBHT

0 comments: