BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 7, 2012

kerinduan melanda diri

 Assalammualaikum semua.. & salam sejahtera.


urmm..midnight niyh.. aku nk share skit apa yang terbuku dalam hati aku...Sekian lama aku pendam perasaan sunyi yang bersarang dalam hati. seringkali aku duduk termenung... aku dapat rasa keasingan dalam diri... terasa ada sesuatu yang membuatkan jiwa aku kosong...


biler setiap kali usai solat.. jiwa aku akan kembali tenang namun.... rasa kehilangan tu terasa yang amat sgt2... sejak aku bebas dari dunia 'Diploma' niyh... kehidupan aku trus berubah... tiada lagi kwn2 yg sering menemani aku walau dimana aku berada...tiada lagi teman bersuka-ria..teman ke kelas.. teman makan..teman luahan rasa hati... teman bljar..teman susah bersama.. teman tidur( aiikk, cm pelik jerr ayat) ahakzz...


dlm byk2 kawan... kawan susah senang aku.. dialah racun dialah penawar... biler dia xde.. aku jdi rindu pd dia...sume ni adalah teman baik aka dak bilik aku.. nama dia Norhidayah...
aku panggil dia Dayah jerr..
aku kwn ngn dia dri sem 1 agy... xsangka dia akan menjdi teman setia aku sehinggalah ke akhir sem. macam2 dugaan dlm persahabatan antara kami namun aku xthu.. kenapa lah connection antra aku dan dia amat kuat wlpn terllu byk pahit yg dilemparkan pd aku.. wlau rasa marah kdg2 hadir dlm diri namun ianya pasti xkan berpanjangan.. Bak kata ibu aku... Benci tapi Rindu.. ahakzz... ( tapi btl, biler aku xjmpa dia.. aku rasa rindu sgt)....


hah!! jgn nk pikir lain lak eyh.. aku bukan lesbian tau... tapi rindu sebagai seorg teman... yelah.. ape2 hal sume aku kongsi story ngn dia.. tibe2.. biler kehilangan... aku rasa rindu... xde teman bicara mcm dulu...yg sudi mendengar luahan hati aku niyh...


bukan hanya pada dayah sorg tapi aku rindu sume mmber2 aku.. betul lah org kata kan.. zman blja ni lah..merupakan saat yang paling manis dlm kehidupan seseorg... Mungkin dulu aku hnya mendgr tapi xdpt nk merasai mksd disebalik kata2... namun kini.... aku mula mengerti mksdnya apabila perkara tu sndri terjdi dlm hdp aku... dlm khdpn... kite juga perlukan teman selain keluarga....


secara jujur.. aku lebih terbuka sharing story dengan teman yg rapat dri famly... bukan krn tiada kepercayaan tapi jauh disudut hati... aku kurang selesa berkongsi bersama keluarga... nnti aku jdi malu..(haha)...


korg nk tahu x..aku ngn dayah ni byk kongsi persamaan yg sama.... mungkin sbb tu kot... aku blh ngam ngn dia niyh... hihi... aku ni ibarat api.. dia lak ibarat air... urmm... dlm persahabtan pasti ade pro & kontra kan.. cm tu la gak aku ngn dayah... sikap kami amat berbeza... aku ibarat selembut sutera namun jika amarah hadir, aku bisa menjdi api....tapi dayah.. seorg yg lurus dan tidak pernh mengmbil peduli ttg perasaan org lain biler berckp tapi dlm keras hatinya..dia sgt lembut.. beza kan??


setiap hjg mggu, ktrg mesti g Warta... korg tahu wat per?? karok,karok & karok... 2,3 jam pun blh... smpai suara xterkeluar pn de gak... haha.. ktorg mmg giler karaoke... suara dayah niyh sedap.. mcm Ct... tapi suara dia lbh sesuai bwa lagu tradisional sbb dia mmg pandai lenggok lagu tradisional.. puas dia ajar aku tapi aku xpandai nk wat suara mendayu2 niyh... sumbang jer aku dgr..haha...


Aku sllu duet ngan si dayah ni lagu Hati Kama, Selasih Ku Sayang & Pandang2 Jeling2...
hihi.... kalo aku de masalah skung ni.. aku mesti text atau kol dia.. xpun ktorg chat kat fb....


sama la jgk cm dia... aku suka rujuk dia sbb daya pemikiran dia tersgtlah positive... kalo hati tengah berkocak dengan mcm2 masalah..n biler dgr dia berbicara atau bg nasihat.. hati akan terasa tenang lepas tu...seolah2 masalah yg dialami hilang mcm tu jerr...


bagi aku..wlpn kami terpisah jauh.. namun hati ktorg ttp dekat...


asyik cerita sal orgnya jerr... niyh aku tunjuk ckit pix tuan empunya diri...












okey...sorry de pix yg senget2.. aku malas nk rotate(pemalas nya dak ayu ni)..hakhak


ni jer post tuk kali ni erkk.. aku dah xde idea nk tulis apa sbb aku laparrr....


Full Of Love- PBHT

0 comments: