BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 6, 2012

celoteh xhabis..

Assalammualaikum......


yuhuu...bertemu kembali diruangan PBHTAYUMI...
urmm, arini PBHt xnk citer sal keje tapi pasal debaran yang kian terasa didada.. ahakzz.. *__*


Debaran apa?? Agak2 korg la kan... apa yang wat PBHT rasa berdebar sampai tahap xberapa nak Gaban sgt la ann...


Wat?? org nk masuk meminang?? Oh No No NO.... (bnda tu akan terjdi lama lg..k) Certeka..Certeka agy...


PBHT tahu..pasti korg xtahu kan..ataupun senang citer..
malas nk bermain teka-teki... xyah lah nk wat muka sgt...( Ceh!! cam bagus je ann dak PBHT niyh)...


Actually...tis sunday is going to be my last day of kelas memandu then the next wednesday will be my Pra-Test... takut seyh... takut yg amat.... eventhough dah pandai bawa kete... 


PBHT just risau biler terjdi mcm kes jwb soklan berkomputer aritu.. menggelabah terlebih..kang dripada fokus terus jadi kalut xtentu fasal..urmm..kdg2 kan rasa malas sgt nk fikir2 kan... like kata my aunty..just stay focus and persetankan perasaan yg len and jgn fikir sal org lain.. OMG... betapa senangnya berkata2.. sedangkan yang menanggungnya,adalah PBHT...


urmm..for me Pra-test can be sure pass but berdebar time test JPJ karang.. almaklumlah.. skung undang2 drg dah lebih ketat kott...
perasaan takut tu, makk aii.. Tuhan aje yg tahu..


Jangan PBHT nangis sudah kat 'En JPJ'atau 'Puan JPJ'... blh x nnti PBHT nk ckp kt tester ni suh maniskan muka..at least SMILE ^__^  hikhik... kalo muka seyes jerr.. PBHT takut lah... kihkih.. 


wat lawak dowh lak PBHT niyh kan... tapi alangkah indahnya kalo blh tersenyum kan.. nampak sweet.. tol x?? Rezeki pun murah.. wajah pun nampak muda... Ok, igt dulu PBHT pernah sent pix kat my ex-bf... pix senyum..then my ex kata... blh wat iklan Colgate?? 


Ok....that's it... xnk citer lebiyh2.. malas nk kenang benda yg dah berlalu....


urm, last week xpi pun kelas memandu sbb PBHT yg xnak... sbb kalo PBHT g ke kelas wat kali yg terakhir for sure rabu niyh PBHT kene wat Pra-test..then kerja cmner?? tol x... xkan nk suh my cousin wat kan.. xsampai aty lak.. penat dia terkejar2 nnti...


So, I decide to take it this sunday and straight proceed with the test next wed...and time tu kebetulan tempat kerja aku, student2 sume cuti midterm...


for the last 2 weeks, aku de g blja memandu.. pakcik dtg amek aku kat umah dan dia berhenti kat bus stop kg aku... ktrg tukar tmpt duduk... dia suh aku bw dri situ sampai ke MSDC... wah.. first time kot..bw dri umah ke sana... apa lgi... PBHT pn bawa lah.. kebetulan jalan mmg cantik.. xbyk kenderaan... 80km/j PBHT bawa.. punyer laju gilerr..mcm nk terbang rasa..almaklum kancil la katakan... cara aku bawa mcm dah Pro... pakcik lak yg mcm Bos Besar... sambil dok bergayut...makan,minum...
PBHT yg mcm drebar!! xpe.. mcm dalam drama Drebar Cun.. ahakzz..
Cun ker aku niyh?? Huduh jer aku tengok... *__*


sambung cerciter niyh... aku yg drive ni hanya ikut arahan jerr.. mula2 pergi ke jalan A then ikuti dengan jalan C... tapi benda baru yg aku blja iailah buat U-turn... xblh lupa aku bile pakcik nk pusing stereng habis tibe2 jari di tercucuk ngan kuku aku.. menjerit dia.. haha.. minta maaf pakcik.. den xsengajo.. Ooppss.. hihi...


then pas 2 kali lalu tempat yg sama... ktorg pun balik... sebelum tu pakcik dok tanya.. nk pi mana pasniyh?? dengan bangga PBHT jawab.. Saya Nak Balik.. hihi @__^


So, pakcik pun melayan je la aku yang banyak mulut niyh.. haha...
nk wt cmner.. PBHT xreti dok diam.. mulut ni mesti de je bnda nk ckp.. kalo sunyi senyap jerr.. rasa cm.. alamak!! Gelapnya dunia aku..ahakzz...  Ok la... kite jumpa di next post..k...


PBHT nk citer ttg zmn kolej PBHT...Bye @__#


Full Of Love- PBHT

0 comments: