BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 17, 2011

Bersama My LoveLy FrEnZZ..

Persahabatan adelah keperluan bagi setiap insan dimuka Bumi...
So kat ruangan ni..
Aku nk share sebahagian dri kwn2 tersyg aku..
huhu..Just Love Em So Much...
All My Deariest.....

So,Aku Mula Ngn Kwn2 Skola MeNengaH DuLu LA Yerkk
But Before THat..Gambar Aku Ler Jdi PeRAsmiaN..



ni namenyerr..muka toyerr..
hakhakhak...


ok...continue ngn pic2 member2 SMKAM aku..



Yang berada di sbelah kiri namanyer wawa,ecah,aku(tga dukung baby ckgu aku), bad n Nana
Location: Umah Ckgu Nano



Ni plakk, Ajan n Wawa...(kwn baik aku) PBHT syg Kamoo2..




Ni lak.. PBHT n Ajan lorhh..
Oit..lupe lak nk gthu Location kat JJ Baru..






Pic nie lak, Dak Ajan curi2 amek my pIc..huhu..
(Muke X Ready,huhu)




PBHT ngn Fiera Zafierah....
(bakal usahawan kek terkenal u...)




Me with Nana....
apa Yg paling Mahal pd Dak Nana adelah Lesung Pipit dia..




Kamilah Puteri 5 SAINS ICT 06/07..
DR kiri: Nana,Sab,Ecah,PBHT,Fiera & Wawa..




NI plakK JeJakA MacHo kelas Ktorg..
Dr Kiri: Ajan,Wan & Shahrul


Ajan terkenal dgn pgln Pengawas Pencen, Wan lak org Gelar Ayam tambatan Krn Dia ni Harapan Sukan SEkolah dan Si Shahrul ni terkenal dgn KEREKNYERRR...




..Nana & Ecah..




..Fiera , Sab , Bad..


Okla skung ni aku nk share pic2 mmber kolej yg TerSyg...




yg kurus tggi lampai ni nama dia Dayah..
aku knl dia dri sem 1 agy n skung ni dia merangkap romate aku lerr..
sape nk masuk line, blh lg coz dia stil single n available(promote, ahhakss)



..Dayah & Mek(Najwa)..




Yang ni Plak, Kawan Susah Senang Aku..
NuR Syaza nama dierr..




..PBHT & Dayah..




..Yatie , PBHT , Dayah..




..PBHT with Puteri Norashima..
Ni Romate aku gakkss..




We Again...




Aku ngn Fat..Time ni ktorg kt South City Plaza..
Tournament Bowling..
Kalo xsilap aku time ni sem 4..



..PBHT & Laila..




..Cipok, Atin, Fiza & Lai..




.. WE AGAIN..




Fat Yg Gilerr SnaP & SnaP & SnApp Again..huhu..




KamI Yg GileRR SnapPing...
Tapi Pic BlUURRR...




..Yati with Laila..




..Atin with Kina..




Ni PBHT ngn Kina..
Time ni Kt Bowling(Alamanda)



On The Boat With Ma SEm 3 Romate..
Time ni bru Pas Berbuka Pose kt Mines..


..Ema & Shima..
time nie sem 1..




..Mira & Shida..
classmate sem 1 dulu..




..Tasha With Yin..
My romate msa sem 1 dulu..


So, ni jela yg pat aku sharekan ngn korg2 sume...
Len kali aku upload lain lak yerr...
Hope u enjoy it..


Yg Penat Mengupload- PBHT

0 comments: