BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 28, 2012

penglaman menjadi kan aku lebih matang

hei guyzz... salam 1 malaysia...
lama dah aku update post kan... cmner nk post...on9 pun x.. ahakzzz
urmm.. yela.. cmner aku nak update posting sedangkan aku sndri xlarat nak on9...


Actually citer terbaru aku skung niyh... aku bukan lagi tanam anggur mcm sebelum2 niyh...
Aku dah keje beb!! keje!!...........


urmm..konon dengar perkataan kerja tu cam da best la kan.... tapi disebaliknya.. nak citer sal keje aku??


bukan aku xbersyukur... tapi mengapa lain yang diharap.. lain plakk yang menjadi.. urm.. aku pn xtahu lah... Mungkin ini lah Ujian yang harus aku hadapi.......


mungkin tempat keje aku ni and keje aku niyh xseindah biasa... kat mn aku kerja biarlah menjadi Rahsia Kerajaan yerr...  kang kalo aku tulis kang... Naya jerr aku kene 'PANCUNG' ....


jawatan apa pun.. biarlah aku je yg tahu erkk... tapi Seriusly!! I hate the environment over there... xkenal erti SOPAN-SANTUN, BERBUDI BAHASA & SO ON...  mana perginya adab sebagai seorang Islam.. aku pn xthu lah...


oleh kerana sikap yang ditunjuk tersgtlah negative bagi aku.. maka secara automatik nya... segala keramahan aku dan senyuman mati dari bibir aku..


hanya lirikan mata yang penuh makna tersirat jer aku hadiahkan kepada mereka2 itu yerr...


for those yang baca entry ni n thu dimana tmpt aku kerja.. minta maaf andai anda terasa hati.... not all of them tergolong dlm golongan diatas but sorry to say 98% of them are from those category.... mmg sungguh menduka citakan..


hari ketiga aku bekerja disana... mereka2 itu telah berjaya membuatkan airmata perempuan ku gugur menyembah bumi... Sungguh!! dan aku dah buat keputusan mati.. tiada teguran lagi buat mereka2 disana kecuali terpaksa......


pada hari kedua bekerja.. hati aku sebal....terlalu sebal...
hari ketiga..tembok kesabaran aku hancur punah.... lalu hanya linangan airmata yang menemani aku.. namun aku sabar kan jua....


Hati...
Kuat lah wahai Hati....
Demi Ibu..


Aku-PBHT

0 comments: