BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 1, 2012

Assalammualaikum n salam 1 Malaysia buat uollsss...
Sihat x niyh?? aku harap korg sihat aje la erkk, bg yg kureng sihat tu.. dinasihatkan........pi makan ubat dulu... kang bru sbg bca post nih..hihi ^_^


urmm...post yang lepas tajuk kesebalan melanda diri tu... aku nak sbg lak cerciternya di post kali niyh la erkk... 


nak jadikan ceritera ceritanya... cikgu aku niyh menerangkan lah segala-gala prosedurnya keje dia pd aku niyh.... mmgla aku xberapa nak minat mendengarnya ttpi biler ibu den dh msk campur mlm kelmarin, maka terpaksalah cikgu den tu menjelaskannya dgn lebih lanjut.... sekian terima kasih yow... hikhik..


Tu la... len kali jgn suka mendesak bagai... sabor...sabor...
kalo xthu hujung pangkal cerita.. jgn dok mencelah.. hah kan!! dah terkena batang hidung sendiri.. hihi...(lebih kpd padan muka aku).. )


So, aku nak citer la serba sedikit masa kelas memandu aku semalam.. untuk jam yang pertama.............


tension beb,gua cakap lu!!! mmg haru-biru gilerr yang amat... Huiww, aku berpeluh-peluh tapi dalam tudung je la kan.. mmg basah leher aku ni sume.. dengan sakitnya otak aku yang aku kire time tu teramat2 lah bengap bin bongek....hah!! kutuk diri sendiri..hikhik.. *_^


yela... aritu..dah ok bwa nek  n turun bukit..enth semalam, apa kejadahnya sampai mati jerr manjang.........n asyik terjatuh ke bwh balik..... mana lah aku xtension dengan cikgunya mcm da frust nk ajar aku.......... urmm.. aku ni takut sgt nak pijak paddle minyak tu... nnti asyik terlebih jerr..tapi besenya masa nak turun bukit tu.. minyak yang asyik menurun..haha.........dah mati enjin..hakhakhak...........so semalam aku mmg stress gilerr.........
Dalam hati menyumpah-nyumpah, padahal benda senang je kot.... urmm :'(


sampaikan balik, aku terus hempaskan badan kat atas katil. aku cube lelapkan mata tapi asyik terbayang2 and aku rasa aku de terlelap jap... bile aku terlelap, aku pn xsedar..... tetibe aku bermimpi badan aku terbuai dan seperti terjatuh mcm masa kete reverse ke blakang balik( jth dri bukit)..


terus aku tesedar.........urmm, mmg aku xde selera nak makan n rasa esknya iaitu arini...aku akan wat yg terbaikk.....


dan alhmdulillah arini, aku berjaya buat yg terbaik.. and aku blaja bnda baru arini iaitu blaja parking kete... Fuhlamak!! bukan men byk step agy aku kene igt.. masa first time wat tu...aku ikut je la instruction cikgu aku tu..tetiber dia suh ulang balik... dalam hati aku kata........


Alamak!! Mampos!! aku xigt niyh...tgk yg mana dulu ekk??


"knp??? awak xigt ke?"
aku geleng pale... hihi... lebih bek ngaku dri xngaku ann..hihi...


so, aku memandu sambil dipantau cikgu aku...


2,3, kali praktis, alhmdlh..da ok..hihi...


urmm......next class... blaja kat jln raya lak..hihi...


xsbr nak keluar niyh..mksd aku memandu kat jalan raya samada sabtu atau ahad ni lah..hihi...


ok...aku sbg citer lain lak kat post yg seterusnya.....


ZZaasss- PBHT

0 comments: