BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, November 30, 2011

Wahai En.Mystery

Wahai En. Mystery....

adakah awak yang bertakhta di hati saya sekarang ni?

Wahai En. Mystery....
adakah saya yang bertakhta di hati awak sekarang ni?

Wahai En.Mystery...
awak sering mengganggu konsentrasi saya apa bila setiap kali sy on9..
sehingga saya juga naik rimas dengan keadaan ni...

Wahai En.Mystery...
adakah awak juga sering terganggu dengan saya apabila awak on9?
sehingga awak juga berasa teramatlah rimas dengan keadaan seperti itu??

Wahai En.Mystery....
Adakah awak terasa sakit bile terpaksa berdiam diri hanya kerana takut?

Wahai En.Mystery....
tahukah awak betapa saya perit disini,menunggu awak...

Wahai En.Mystery....
apakah perasaan awak sama dengan apa yg saya rasa?

Wahai En.Mystery...
adakah saya juga merasai degupan jantung awak itu?

Wahai En.Mystery....
bilakah kekuatan akan hadir dalam diri awak?

Wahai En.Mystery....
Sesungguhnya saya hanya seorang wanita yang tetap menunggu.

Wahai En.Mystery....
Adakah bermain dengan teka-teki terasa amat menyeronokkan?

Wahai En Mystery....
kita disini sering bertanya pada diri sendiri,berkira-kira adakah kita menjadi pilihan hati..

Wahai En.Mystery....
Setiap ungkapan dan bait kata membawa persoalan.

Wahai En.Mystery....
Masa berganti masa,kite masih mencari-cari..

Wahai En.mystery...
kalaupun sudah tiada apa lagi di hati.

Wahai En.Mystery....
Izinkan kite berundur pergi.



Wahai En.Mystery- PBHT 

0 comments: