BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 26, 2011

cetusanhati

~Andainya engkau ku miliki..terdahulu..sebelumnya..~ Itulah bait2 kata dalam lagu AKU CINTA PADAMU nyanyian Ct..R andai kau tahu apa yang tersirat dlm hati aku niyh..Walaupun kadang2 aku cuba tuk melupakan tapi kau datang juga bertandang dalam kotak fikiran ku ini..bile aku rindu..aku menatap gambar wajahmu.. walaupun kadang2 berat hati ini untuk menatap gambar kau..pernah sekali semasa aku keluar bersama teman sebilikku di suatu tmpt..smntra mnggu kawanku menunaikan solat, aku duduk di one corner n melihat gelagat2 manusia yang lalu-lalang di hadapan aku...........majority nya semua bersama pasangan,ada yang bergurau-senda, ada yang holding hands dan semuanya ternyata gembira dikaca mata aku...dan perasaan aku mula berkocak dan datang lah satu perasaan aneh..aku jdi sebak...dan aku tahu apa yg aku mulai rasa saat itu...Aku pendamkan rasa hati aku niyh..Namun aku jg manusia biasa yang tidak bisa melawan kata hati...Mungkin aku bisa menipu diri aku sendiri tapi tidak pada hati dan perasaan aku...Wajah itu...Ya..wajah itu terus terlintas di kotak fikiranku.. seraut wajah yang sgt aku sayangi suatu ketika dlu..seraut wajah yang bujur sireh,matanya comel,berkaca mata mcm aku,berhidung mancung, mempunyai senyuman yang manis,tinggi,berkulit sawo matang,berkuku gelas dan yang suka kepada muzik J-Pop..seorang yang bercita2 tinggi dan rajin blaja...dan yang penting mempunyai wajah iras2 pengacara tv3 kesukaan aku iaitu Ally Iskandar..hihi...  walaupun hbgn kami hnya tggl sejarah tapi jauh disudut hati...aku ingin kembali bersamanya(jika diizinkan Allah swt).....

Luahan hati aku-PBHT

0 comments: