BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 29, 2013

Kisah Dia

Assalammualaikum semua...

Cerita yang nak dikongsi bersama adalah Si Dia...


Well, siapa agak nya si dia tu kan.. #__#'''

Hahaha.. Urmm.. (sambil mengusap dagu yang xtumbuh2 janggut) erkk!!
org perempuan mn de tumbuh janggut kann.. ish3x..

merepexx sudahh..

Ok lah meh sini aku kongsi sebuah ceritera..


mengenali si dia bukan baru lg...  bertahun2 sudah...

Namun utk jatuh Chenta jauh sekali.. pada mula nya dia mencuba dan terus mencuba walaupun hnya sbgai teman..

Aku yg hnya berbicara tanpa menyambut salam kasih darinya. apa yg mampu aku lakukan sedang kan tika itu aku milik insan lain.

kami putus hubungan bertahun lamanya dan dia kembali hadir dalam hidup ku dan pergi lenyap begitu shja. dan begitu juga aku............  Hingga 1 ari banjir melanda di rumah sewa ku dan tika itu lah dia hadir kembali dalam hidup ku.

Tanpa diduga persahabatan kami kali ini sgt berbeza... ade rasa kasih sayang yang hadir dalam sanubari kedua2 nya.


Namun segala2 nya berubah bile kasih sayang itu hadir. Sering kali akan ada pertengkaran kecil antara kami dan selalunya akan berakhir dan berlalu mcm tu jer..


syg.. taw x betapa sy sayang kan awk. sy cuba utk memahami diri awk tapi kenapa saya gagal...
sy sntsa berharap setiap kali kite berhubung.. pengakhirannya akan mimpi lena tapi tidak..

seringkali akan tercetus perbalahan antara kite.

susah nya sy utk memahami awakk..

dan kini dengan janji yang telah sy lafazkan.. telah menjarakkan lagi hubungan antara kita berdua..

walaupun kedengaran agak kejam namun awak yang telah merobek hati saya.. Hancur awak.. tapi seringkali saya kuat kan hati utk menerima semua nya...

kini sy pasrah... jikalau de jodoh antara kite.. sy pasti awk akan datang mencari sy kembali...


.....................................................................TAMAT...............................................................................



itu lah ceritera serba sedikit..hahhaha.. len kali sbg.. dah malas nak menaip.. bye!!

0 comments: