BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, April 16, 2013

CinCin Milikku

Ello!! guyzz.. Oooppss lupa nak bg salam lak ann..

Assalammualaikum w.b.t  dri aku..

lama aku sepi kan..huhu almaklum lah .. org blajo la kata kan.. (eleyh, mcm aku srg je blajo kann. ayat nyampahhzz)

Nak habaq mai...

sebelum aku sbg blajo niyh... adelah dpt sebentuk cincin emas dri my Mother.... dan juga sebentuk cincin tanda kenangan dari si ehem2... 

~kiss,love,kiss,love~

sgt sweet dri nya lah.. xoxo (gedixxnya ko PBHT)

cantik terletax kat both jari manis kiri n kanan..

nak nengok pix?? sat g aku tunjuk.. haha

time orentasi, de gak la suka nengok srg ni tpi bile terpndg cincin djari..

Oppss, unavailable already!! haha :)

................................................................................


kalo citer bab relationship niyh, bese lah kan ada 

pasang surut nya...  Susah gak love jarak jauh ni..

Macam2 dugaan taw. skung bru aku rasa. dpt plak yg kurg kol / sms..

memey mkn hati berulam jantung beb!!

kene byk bersabar...

pernah gak nk putuskan relation niyh... tpi mgkin bond antra ktrg kuat kot...

tapi kt kelas... blh plak suka nengok org len??

 pe cer??  haha...  adat lah tu kan.. org ensem.. sape xsuka nengok..  ( mcm korg xpenah wat lak kan) huhu...

k la... len kali aku membebel lagi...

but sebelum tu...

cekidout da pix of ma ring...

sblm tu.. nk gtaw : cincin butterfly pun bru dpt.. free gift from RAhsia.. (sibuk je nak taw kt mn kan?? huhu)




ok, mesti korg pelik kan np cincin emas nun xround sepenuh nya.. jwpnnya coz aku penah gigit cincin ni dlu.

ok, sekian trime kasih  :)

0 comments: