BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 29, 2011

Sekadar Coretan Bersama..

Semakin lama aku rasa seperti aku dibenci oleh dia.. Kenapa aku rasa mcm tu? Sedangkan kata MAAF telah di beri antara satu sama lain tapi kenapa??? Aku rasa jauh sangat..seperti tidak merasa akan keikhlasan dari pihak sana? Ya Allah, ampunkan aku andainya aku telah merasai satu keraguan terhadap perkataan yang sungguh suci itu .. aku mengucap beberapa kali agar disedarkan hati... Moga aku tersedar akan kesilapanku sendiri... Aku berfikiran positive dan aku tahu kata-kata itu lahir dari hati nuraninya......


Namun diriku bagai terpanggil2 untuk melihat dia..... Aku tidak tahu mengapa..... Dalam kesamaran malam, aku aku telah tewas dengan kekuatan yang ada pada diri... aku mencari tapi tiada... Aku bagaikan seorang yang gembeng... kenapa??? kenapa dia tiada?? akhirnya aku dapat mencari dia... dapat tapi bukan lagi memandang dengan hati yang penuh dengan debunga.... hanya bertemankan dengan 1001 persoalan yang tercipta di benak ku ini... Mata ku melihat dengan penuh kesayuan.... Akhirnya aku titipkan hatiku dengan mengatakan bahwa...... Kau makin jauh..... Kau tidak ingin didekati..... Kau benar-benar ingin mencipta jurang.... Supaya dirimu tidak akan .............

Hati memang terlalu degil... memang benar kata orang..jikalau hati yang menguasai tubuh.. pasti mati... seperti hatiku yang telah 'mati' pada perkataan 'CINTA'......  Seringkali mereka-mereka diluar sana menantikan 'CINTA' dan mengharapkan ianya berbalas namun maafkan aku wahai kalian diluar sana..... ternyata kalian telah salah menagih 'CINTA'..yang sememangnya tidak akan dapat aku membalasnya kerana CINTA aku kini hanya pada Allah swt... Hanya dengan memberi Cintaku kepadaNya.. aku berasa tenang dan seringkali aku berdoa semoga Cinta yg membawa kesyurga akan ku miliki suatu hari nanti.. Waalalhualam....

0 comments: