BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 28, 2012

test jpj yg xmenjdi..

salam korg... malam niyh aku nak share kisah hari yg sepatutnya aku amek ujian jpj pd tanggal 26/3/2012.... tarikh yg xmungkin akan aku lupa....


yela... ianya akan menjdi sejarah dalam hidup aku la kan sepatutnya.......... aku igtkan nak cipta sejarah yang paling terindah pd hari tu.......... rupa2nya yang paling pahit tok dikenang......


ala.......... kalo dah pahit tuk dikenang tu... aku rasa korg yg baca ni pun fhm sndri la kan..... 
kalo de yang xfaham tu...maksudnya........ aku FAILED!!!!


Ujian dalam litar lulus..................tapi slack nya kat jalan raya la....


yg paling malang nya aku dapat pegawai pompuan tapi aku gelar PP ni 'makcik' je la weyh... geli aku nk sebut pangkat dia tu kalo perangai enth apa2.....


korg nk tahu x.....apa yg wat aku hlg hormat ngn si 'makcik2' niyh??? almost sume org yg test ngn 'makcik2' niyh pulang dengan 1000 kekecewaan di raut wajah masing2....


bangga ke dapat gagal kan seseorg? tahu lah ko de kuasa tapi kalo de kuasa tapi nk dibangga2 kan krn berjaya menggagalkan org lain........... nsht aku.. xyah nak bangga sgt lah... org benci n meluat lg ada lah............ 




dah la... aku xde mood nk story byk2 pasal bnda niyh....


sorry....- PBHT

0 comments: